S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

TOVAR V AKCII

Naša cena 1,99 €
skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena 1,57 €
skladom
Naša cena 8,40 €
skladom


Často kladené otázky

Najčastejšie otázky TEE.SKNAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY


1. ČO SA DEJE PO ODOSLANÍ MOJEJ OBJEDNÁVKY

Hneď po odoslaní dostanete na svoj mail potvrdenie o prijatí Vašej objednávky našim systémom.
(Ak Vám potvrdenie objednávky nepríde ani do 24h., mohlo sa stať, že sa v objednávke uviedol chybný mail, žiaľ stáva sa to často. Poprípade nám objednávka z iných príčin neprišla. Preto sa prosím informujte na našom maile info@tee.sk, kde Vám obratom potvrdíme objednávku.)

•  V prípade, že ste zvolili platbu NA DOBIERKU, objednávka sa začne pripravovať na odoslanie. Ak je všetok tovar skladom, zásielka sa zabalí a bezodkladne odošle na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.

•  V prípade, že ste zvolili platbu VOPRED NA ÚČET, preveríme dostupnosť jednotlivých produktov na našom sklade a v čo najkratšom čase Vám odošleme e-mail s platobnými informáciami. Po uhradení a pripísaní platby na náš účet, odošleme Vašu objednávku na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.

Pokiaľ nie je niektorá položka skladom, informujeme Vás, mailom alebo SMS.

 

2. JE MOŽNÉ PRIDAŤ TOVAR K OBJEDNÁVKE, KTORÚ SOM VÁM UŽ ODOSLAL/POPRÍPADE AJ ZAPLATIL?

Áno, je to možné. Ak ešte zásielka nie je odoslaná je možné pridať k objednávke ďalší produkt/produkty.

•  Ak ste nám odoslal objednávku a chcete ešte pridať nejaký tovar, poprípade spojiť dve po sebe odoslané objednávky, je potrebne nám to čo najskôr oznámiť na jednom z našich mailov.

•  Ak chcete pridať tovar pri zvolenej platbe vopred, napíšte ktorý produkt máme pridať, vypočítame opäť výslednú sumu a odošleme Vám nové platobné informácie.
Je to možné aj v prípade, že ste už platbu odoslal. Vypočítame Vám zvyšnú sumu za pridaný tovar, pošleme platobné info a po uhradení odošleme celú objednávku.

 

3. JE MOŽNÉ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

Áno, objednávku je samozrejme možné zrušiť. Stačí nás informovať na jednom z našich mailov.

•  Najlepší spôsob je zrušiť objednávku ešte pred tým, ako Vám ju odošleme. Jednoducho napíšte na náš mail a požiadajte o zrušenie objednávky.

•  V prípade, že chcete objednávku zrušiť až po jej odoslaní najrýchlejší spôsob je zásielku neprevziať od kuriéra a povedať, že o zásielku nemáte záujem. Zásielka sa nám vráti napäť.
Tu by sme radi požiadali o rozvážnosť pri objednávaní, kedy si skutočne rozmyslite, či máte o tovar skutočný záujem, pretože neprevzatím zásielky nám vznikajú zbytočné náklady, kedy platíme 2x poštovné, jednu cestu k Vám a vratku naspäť.

 

4. AKO MÁM POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII

I keď sa to u nás stáva skutočne veľmi výnimočne, nastane prípad, kedy je nutné tovar reklamovať.

•  Ak sa stane, že niektorý produkt nie je podľa Vašich predstáv, je samozrejme možné ho reklamovať. Stačí jednoducho vypísať a odoslať Reklamačný formulár, kde uvediete všetky potrebné informácie k reklamácii.
Obratom Vám pošleme ďalšie inštrukcie. Každopádne bude potrebné reklamovaný tovar odoslať k nám na uvedenú adresu. A ak nebudete mať záujem o výmenu za iný tovar, budú Vám vrátené peniaze.

 

5. KTORÝ ČAJ JE LEPŠÍ, ZELENÝ ALEBO ČIERNY.

V prvom rade treba povedať, že zelený aj čierny čaj je vyrobený z tej istej rastliny z čajovníka (Camelia Sinensis). Rozdiel je iba v spôsobe spracovania. A práve spôsob spracovania vplýva na hlavné účinky obidvoch druhov.
Nakoľko sú účinky obidvoch čajov rozsiahlejšie, sú popísane v samostatných článkoch, ktoré nájdete pod týmito odkazmi: ZELENÝ ČAJ a ČIERNY ČAJ 

 

OGMzY2